Thursday, February 28, 2008

Moving to a new place (?)

Eindelijk heb ik een leuke plek gevonden om naar te verhuizen ! Het is op 10 mijl afstand van het werk, maakt deel uit van een appartementen complex zoals in Melrose Place, heeft een zwembad en een eigen binnenstraatje dat verlicht wordt door lantaarntjes. Het appartement deel ik met een roomie maar das OK want dan moet ik de huur niet volledig zelf betalen ! De kamer is groot genoeg, heeft als uitzicht bomen en gras, ik heb een eigen badkamer en de keuken heeft alle toestellen om een deftige maaltijd klaar te maken.

Nu moet ik vandaag ervoor zorgen dat ik een 'application' kan indienen zodat de huisbaas mijn credit history kan checken. Niet dat ik al enige credit heb opgebouwd maar ik heb op z'n minst geen bad credit. Normaal zou ik deze zaterdag kunnen intrekken, maar het is zowat een onzekere situatie omdat ik nog eerst officieel moet worden goedgekeurd door de huisbaas.

Het zal in elk geval een hele verademing zijn om terug mijn eigen kamer te hebben. Ik slaap de voorbije weken in de zetel in de Family room en de hondjes houden mij vaak wakker 's nachts. Nog even en ik kan weer genieten van een zalige nachtrust ! Het adres laat ik jullie nog wel weten.

Vandaag wordt een drukke dag op het werk: Red Bull houdt bij ons een vlieg-event. Ahja !

Gisteren heb ik nog wat fotootjes getrokken van typische dingen uit de buurt. Ik zal ze morgen online zetten en wat commentaar bijschrijven.

3 comments:

bob said...

Allee, tof jong. Ik kan amper wachten om wat fotookes te zien van je nieuwe stulpje.
Ik wens je alvast plezierige tijden in je melrose place en een toffe roomie waar je goed mee opschiet.
enjoy !

Anonymous said...

Hahaha wie ben jij in Melrose Place? :) Kicks ass alleszins!

Anonymous said...

hey!
coool!
veel plezier en alvast een goeie nachtrust toegewenst!
bye!
xxx
Wendy