Friday, February 8, 2008

Ifly it is !

De teleurstelling is groot : SDI media kan me enkel 'on-call' werk geven, dus alleen wanneer ze werk hebben, zullen ze beroep op me doen. Jammer genoeg geeft dat te weinig stabiliteit en dus heb ik besloten om als shift manager van start te gaan bij Ifly Hollywood. Op zich best een leuke job ! Maar mijn passie ligt natuurlijk bij de film..

Morgen ga ik mijn papierwerk in orde brengen en maandag kan ik starten ! Nu overweeg ik om toch es te kijken voor een studiootje in Hollywood. Het zal me in elk geval veel besparen op naft. En wat meer privacy en een keukentje om in te koken zal ook deugd doen. :-)

Vandaag was het weer aangenaam warm, 24 graden werd het deze namiddag en de zon brandde al flink.. 'normale' temperaturen voor de tijd van het jaar, zeiden ze op het weerbericht. Het strand zag er vandaag extra bevolkt uit. Dus ben ik de Santa Monica Mountains ingetrokken voor een stevige wandeling. Vanuit de hoogte zie je hoe sterk de zee verdampt als het wat warmer wordt.. mist kruipt langzaam landinwaarts door de canyon. Bij het startpunt van de wandeling hing er een groot bord: 'Beware for the rattle snakes.' brrr. Gelukkig heb ik er geen gezien !

4 comments:

Ken De Vos said...

Hey broer, da's goed nieuws hé! OK, 't is misschien niet dé ultieme droomjob, maar het startschot is toch al gegeven. Ondertussen kan je een spaarpotje beginnen opbouwen en wie weet welke deuren er nog allemaal kunnen opengaan.

Congrats!

Anonymous said...

Congrats with the job! Je droomjob komt nog wel! -x-

Anonymous said...

Toch proficiat zelle! Ge kunt al starten en ondertussen bieden zich misschien nog andere schone kansen aan! Ge kunt nu toch het gevoel hebben van zelf iets te verdienen waar ge voor gewerkt hebt.
Met zo'n prachtig weer.... zou ik er zo aankomen. Alhoewel hier hebben we ook nu geen klagen. Ze geven tot 16 graden morgen en.... we zijn nog maar februari hé!
Een goede start gewenst op maandag!
Saluutjes!
mama van Anne, Vera

Anonymous said...

Hey!
super goe van de job! proficiat! tis idd nie DE droomjob, ma wie weet komt da nog allemaal! t belangrijkse is da je centjes kan verdienen, kan sparen en doen wa je wilt!
have fun!!
xxx
Wendy