Sunday, March 30, 2008

WB Studio's en een uitstapje naar de bergen

Donderdag had ik een dagje vrij en maakte ik van de gelegenheid gebruik om een uitstap naar de bergen te maken.

Op Vrijdag bezocht ik de Warner Brother's studio's, thuishaven van de Harry potter films, I am Legend met Will Smith, The Matrix en Casablanca, en ook veel bekende series zoals ER (de set is echt wel super cool), FRIENDS ! (ik maak een cameo in de foto's, waar o waar ben ik te zien?), Gilmore girls, Without a trace, CSI and cold Case.

We mochten gelukkig heel wat foto's trekken, behalve van de echte coole dingen zoals de binnenset van ER, de harry potter props, en de backlot waar de films worden opgenomen...

Bij gebrek aan schrijvers inspiratie, geniet van de foto's :


Warner Brother's en uitstapje naar de bergen

No comments: