Sunday, March 23, 2008

Eetgewoontes

Ik ben een gewoontebeestje. Ik ontdek iets, vind het lekker, en eet of drink dan alleen nog hetzelfde. Wel, das misschien wat overdreven. Maar er zijn zowat vaste eetgewoontes ontstaan tijdens mijn glamoureus leventje in LA.

1/ Healthy Choice frozen foods.




Je kan het zo zot niet bedenken, healthy choice heeft het allemaal: spagetti, steak, zalm, etc. Allemaal zorgvuldig voorbereid en ingevrozen voor mijn microwave-plezier.

Niet dat je er altijd genoeg mee hebt gegeten, en dus eet ik als dessert :



Ongelooflijk lekker, Ben & Jerry's ice cream, ondertussen ook te verkijgen in Belgie ! Ze stoppen lekkere cookie-dough in hun ijs, of stukjes fruit, of fudge, extra room, nootjes, mmm.. need I say more ?

Op twee dagen tijd heb ik deze 473 ml volledig opgelepeld. I'm awful, I know.

Als verfrissende drank koop ik tegenwoordig:



Sunny D Sinaasappelsap, maar met een limonade-achtig smaakje.. mmm lekker !

4 comments:

Tozansha said...

LOL, en gij ma lachen met mijn diepvriesmaaltijden een paar weken geleden! Ma ik kan u enkel gelijk geven in uw eerste twee keuzes! Volgende keer laat ge wel geen drie kwart sunny D in mijn frigo staan he! So reminds me of Juno! Super film trouwens!

Anonymous said...

mmmm! lekker dessert, zo lijkt het toch!
Ik ben ook verzot op dessertjes! Ma, kzit opnieuw in mijn chocolade periode, vooral door de paaseieren die hier overal liggen. t Is moeilijk om er af te blijven!

greetz!
xxx
Wendy

Ken De Vos said...

njammie, njammie..

Leave a bit for me, will ya?

Mama Tartine said...

SNOEPERS ALLEMAAL, maar voor mij mag je 't niet laten.
Ba de wee: Tom en Jerry ijs vorige zomer gekocht in Aartselaar!...met Brownies!
NOG 10 KEER SLAPEN!?!? en we leven weer een tijdje op hetzelfde continent!!!Lees je ondertussen op internet eens na wat Sunny D is?
Dikke Groetjes!
Oma Mama Tartine