Thursday, April 10, 2008

Travel plans

Guess where I'll be spending the next three days. The beach !

This weather is crazy !

http://www.weather.com/outlook/driving/interstate/tenday/USCA1190?from=36hr_topnav_driving

Nog een week-en-half en ik neem de vlieger weer naar de oostkust. Een drietal dagen baltimore zullen wat rust brengen voor...

de big west coast trip.

Jawel, mijn ma komt mij bezoeken eind deze maand en ik heb besloten de pracht en praal van de westkust te gaan bezoeken met haar : national parks, the endless road, en gezelschap om het mee te delen, iets wat ik toch heb gemist de voorbije maanden.

Uitkijken dus naar verslagjes van deze rondreis de komende weken!

PS. gisteravond naar een movie screening geweest van Ghost town met Ricky Gervais (bekend van the Britse versie van The Office). Een movie screening is gratis :o), je wordt dan uitgenodigd door de productiehuizen (in dit geval Paramount pictures) om naar de film te komen kijken en je mening te geven. De film is bijna af, hier en daar nog wat visuele effecten die ontbreken enzo, en de rating (R in dit geval) wordt die avond gegeven. SUPER grappige film trouwens.. hier is is die nog niet uit, dus in Belgie pas te zien eind dit jaar waarschijnlijk.. hier is de link.)

PS. 2 Iemand IN BRUGES al gezien ??

PS. 3 Vanavond naar de CBS studio's voor een TV-opname van de Bill Engvall Show !

3 comments:

Anonymous said...

hey!
volgens mij is In Bruges hier nog nie uit? of ben ik mis? toch nog nie gezien in de cinemazalen!

Leuk da je gezelschap krijgt! Ik wil die rondrit ook wel is maken...ooit (zucht) :p

xxx
Wendy

Anonymous said...

Dennis,
Een héél klein stukje van Bruges heb ik gezien op TV in een reclamespot.
Jonge toch! Wat een pracht weer heb je ginder toch! Nu hou ik de weersvoorspellingen voor de komende 10 dagen ook al in het oog! Echt beter zomeren kan toch niet!
Geniet ervan!
Bij ons zal het Noorwegen worden dit jaar omdat we problemen hebben om een hondenoppas te vinden. Dus naar Noorwegen kunnen ze maar mee.
Of we de zon zullen zien ... dat is natuurlijk wat anders !
Groetjes
Mama van Anne

Anonymous said...

kiekeboe aan os denniske se ,

Yippie op trektocht met mama marijke ....je ziet er , zeer zeker , enorm naar uit !

Veel tijd bij te kletsen , veel tijd alles af te zien , .....profiteer er nog van jongske zolang het nog kan ......mmmmmmmmmm kbegin kik al te dromen zonde he dat het zover is effe op en af te komen en mee te genieten .

seg wilde van ons veel groetekes doen aan de marijke en ja natuurlijk ook aan Aki als je den 20 e naar ginder over gaat vliegen en aan onze pa laptop me zij vrouwke mama tartine ........

en euh verder pennen he over elle rondreis , zo kunnen we blijven lezen en genieten .

Hoe gaan we datte doen tijdens de rondreis met den chat ? Enfin da vinden me nog wel is uit ....hopenlijk passen de uren beter dan nu ............

knuffelende warme groetekes ,

http://www.fromtibosrascals.be

Alain en Anne